En annan del av Kista

Jag har inte skrivit på länge. Jag skrev senast i torsdags men det inlägget försvann tyvärr lika spårlöst som CHs lärarkanditader när han tröttnat på dom, men det byttes desvärre inte ut mot ett nytt lika fort som kandidaterna gör. Igår uteblev mina mysiga inlägg helt enkelt för att jag hade något bättre för mig.

På konsum träffade några som fortfarande ruttnar Kista hela dagarna; Mina toyboys, 92:orna. Det blev kramkalas vid Ketchuphyllan och slutade med att jag hängde med dom hela eftermiddagen. 
  Tydligen har min gamla fina skola blivit ännu kaosigare än förut. Nu bryts skåpen upp varje dag och de pallar inte längre kalla till möte varje gång någon fått tänderna (eller annat) utslagna. Synd att det blir så när skolan hade börjat bli av med sitt dåliga rykte. Eller, det hade den väl inte, men allt hade effektivt tystats ner.

Kommentarer
Postat av: kuki

mohohoho, pruttis, det är hawkan snart!!!! :D:D:D
vi ska owna plejset, och när börja du blogga?:P

2008-04-12 @ 14:40:55
URL: http://sukipuki.bilddagboken.se
Postat av: Jessica

Haha det måste kännas lite tråkigt att komma från värsta händelserika skolan till frans schartaus?

2008-04-12 @ 14:48:29
Postat av: Josefin

Haha, det låter som konspiration och mörkläggning, du kanske ska göra en film av det och tjäna multum :P

2008-04-13 @ 14:15:49
URL: http://josoofin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0