Kalas

Har badat. Fick typ tinnitus för torktumlaren var på, och så öser den ut massa varmluft så jag blev överhettad och fick hälla på massa kallvatten tills det blev för kallt istället. Det var mysigt.

Snart ska hela familjen på middag hos moster och kusin som fyller år. 50 och 12 fyller dom. 62 års kalas. Jag ska klä på mig nu, men först måste jag lägga ut bild på mitt nya crosse! Det är rosa!  Fint va? Vill nästan inte spela med det, det kommer bli smutsigt och repigt. Jag måste köpa såndär grepptejp till det, den jag har suger. Måste köpa ett nytt tandskydd också, det jag köpte häromdan var för stort.




image2

Kommentarer
Postat av: Pikkibäbi aka Mikki

Åsii!!
fett coolers med rosa!! =)

Jag såg att du påstår att du är man, 17 men det mig lurar du inte! Dessutom kanske den rosa layouten avslöjar dig? Men bara kanske..

2008-04-06 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0