Lagom skoldag och fyndlåda

Idag har jag bara haft en lektion, tyska. Det var inte så ansträngande. Sen hade jag håltimme innan vi gick på bio med tyskan. Filmen var ganska bra. Det var en lagom skoldag.
Efter det var jag och kollade i lite affärer. Gina tricot har en liten blommig väska som jag vill ha jättemycket men den är typ slut överallt. Den finns som stor också men den kostar 300 kr och är inte lika fin. Istället hittade jag en bikiniöverdel i en fyndlåda. 15 kr. Den var fin, men den är nog inte superbra. Jag hamnade självklart bakom någon i kön som skulle byta något som hon hade tagit bort lappen från som stog där och tjafsade jävligt länge. Det var ansträngande. Dessutom var den en såndär skum klänning som är som en kjol med en t-shirt som sitter ihop. Jag förstår inte dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0