Mikroskop

På naturkunskapen skulle vi titta på våra kindslemhinneceller (19 bokstäver) Mina var äckliga, det bodde ett helt litet bakteriekollektiv i varje cell. Fast jag hade tuggummi i munnen, så det kanske var tuggummiceller.. Fast jag tror inte det. Dessutom skulle det varit ännu äckligare, iallafall om det stämmer att när man har bubblat ett tuggummi typ 5 gånger så är det lika många bakterier på det som det är på en råtta. Kanske därför det var så många bakterier i min mun, både mina egna och en råttas...typ.

Idag har jag skickat in 4 tävlingsbidrag till tävlngar i tre olika tidningar. Bland annat metros tävling " Vinn 100 par trosor" Hur fan kom dom på det? Tvingade iaf Stålis att hitta på flera dåliga motiveringar till varför jag skulle vinna. (Det var det man skulle göra för o vinna, hitta på motivering alltså) Jag tänkte att om jag skickar in massa svar till massa olika tävlingar så ökar jag vinstchansen till jättestor! Fatta vad kul man har om man lägger sin tid på det..

Nu ska jag äta

Kommentarer
Postat av: sukkee

jag undrar bara hur vinstchansen ökar... om du går med i olika tävlingar spelar det ju ingen roll hur många det är. det ökar ju inte direkt..

2009-01-17 @ 20:21:48
URL: http://sukipuki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0