Morgonhurtbulle!

Jag är vaken! Varför är jag det? För att Friskis och svettis har kuponger som man får träna gratis för!
  Självklart har jag o Saini från mitt lag plockat på oss alla kuponger vi kommit åt, så vi har nu gratis träning för resten av våren! Vi ska alltså gå på Spinning klockan 10.30. Varför utsätter vi oss  för något sådant? För att vi måste skaffa kondition. Jag är så himla hurtig ibland, det är litre läskigt.
Vi ska alltså gå på ett medelpass, vilket kommer att vara groteskt jobbigt. Förra gången var vi på ett baspass, och jag har aldrig förut varit så svettig. Asså, fem minuter in i passet hade alla i rummet förvandlats till klimakteriesvettisar. Förjävligt. Men det är bra konditionsträning nu när jag inte kan springa på mitt invalida knä. Dumma dumma knä

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hurtbulle!
fast själv så kör jag på konditionsträning á la GRATIS! ska snart ut och springa ;)

2008-04-05 @ 10:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0