Skaffat en blogg

Japp, nu har jag skaffat en blogg. Undrar hur länge jag kommer orka hålla den uppdaterad..

Funderade först på bilddagboken, det skulle ju vara sött med några bilder varje dag, inte så jobbigt, eller? Jo det skulle nog vara galet jobbigt. Dels så har jag ingen kamera, och om jag hade en så skulle jag inte palla släpa runt den överallt. Dessutom skulle jag inte komma på att fota när alla perfekta "kodak moments" inträffade. Så jag skaffade mig inte en bilddagbok, utan en blogg!

Vad ska jag blogga om då? Jag skulle kanske ha en modeblogg? Lol, då kunde jag skriva om mina mjukisbyxor och intersportstrumpor med hål och om realådan på gina tricot. Antagligen skulle någon trendmetveten modebloggare skjuta mig. Vill inte riskera det.. 
En reseblogg då? "Idag åkte jag tunnelbana till skanstull, dragspelskärringen spelade en ny låt idag!"

Jag satsar på en vanlig ful blogg utan något tema, då kan jag ju skriva om både smutsiga strumpor och exotiska resor i stockholms tunnelbana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0