Sms-tomten

Nu är jag hemma! Har varit i skolan och sen var jag, Jessica och Stålis i lite affärer. Köpte en fett fin blommig klänning på Gina Tricot. Svenska provet gick rätt bra. Det var bara 3 frågor. Fett skönt med korta prov!

På 1000apor.se publiceras alla bröderna Schulmans sms. Ganska kul idé, men det är galet tråkigt, dom varken får eller skickar särskillt roliga sms. Dom skickar dessutom väldigt många, och vissa av deras samtal skulle nog gå snabbare om dom ringde istället.
När jag läste några av deras meddelanden kom jag att tänka på en sak. Hur gör dom för att få smsen att hamna på hemsidan sådär? Jag antar att dom inte har en liten tomte som skriver in dom för hand. Det måste liksom vara kopplat på nåt sätt, så att dom hamnar där automatiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0