Tights

Är hemma nu! Jag överlevde spinningen, det var inte så farligt. Det som var mer farligt var som vanligt människorna på friskis och svettis. Dom har tights. Dom älskar tights.
  Dom är galet glada och pigga, nästan hyperaktiva. Dom peppar varandra med glada tillrop och stämmningen är läskigt glad och hyper. Ingen verkar störas av att deras lår och skinkor lever sitt eget liv i tightsen. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att dom gick på nån rolig drog, men det verkar som om dom bara hänger för mycket på friskis och lider av nån form av endorfinöverdos. 
  Hoppas det inte smittar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy sjutton för tights!

jag kommer med nästan gång så kan man kolla alla sladdriga rumpor

2008-04-05 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0