Tunnelbanan

Idag var det många på tunnelbanan. Jag blev klämd. Varför finns det människor som får typ ryck när dom ska av och måste ställa sig vid dörren så fort tågel lämmnat stationen innan?! En sån människa stog bakom mig i gången. Hon försökte desperat ta sig ur tåget och tvekade inte att ta till våld, hon trängde sig brutalt förbi mig och de andra resenärerna som stog helt fredligt i gången.
Det finns även de som irriterat mumlar om att dom faktiskt ska av här. Om man då påpekar att vi är i en tunnel, och att dom nog inte kommer ut även om jag släpper fram dom så brukar de bli väldigt bittra och gnälliga.

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, typiskt storstadsproblem ;)

2008-04-03 @ 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0