Uppsats

Vi skrev uppsats om miljöförstöring idag. Det gick inte så bra att plugga igår. Mest för att diskmaskinen var på. Jag kan bara plugga i köket, men inte när det låter. Sen så kom jag att tänka på en sak: Hur ser det ut inne i diskmaskinen när den diskar? Skulle man kunna sitta i den när den var på? Hur varmt vatten är det liksom? Hela diskmaskinen fylls väl inte med vatten som tvättmaskinen. Ja, jag kom iallafall på mig själv med att tänka på det när jag försökte plugga.
Efter skolan kollade jag och Jessica på fina saker. Jag köpte asheta rosa solisar och ett nytt tandskydd.
Första uteträningen var ju igår! Kände att det var dags för mitt gamla skabbtandskydd att bytas ut.



image1

Kommentarer
Postat av: hihi

bra blogg för o vara ny :P

2008-04-04 @ 20:19:03
Postat av: Carro.... or is it?

Hahah, dina funderingar är ju nästan läskigare än mina. :O :P

2008-04-04 @ 21:09:00
Postat av: Lina

Haha, det var riktigt djupt det dära :O

2008-04-04 @ 23:15:00
Postat av: Josefin

hahah, jag klarar nästan inte av allt det här djupa snacket.
vad blev det för färg på tandskyddet då?

2008-04-05 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0