I thought you said summer is going to take the pain away

Nu börjar den bekanta bara-en-vecka-kvar-av-sommarlovet-ångesten sprida sig i min stackars kropp. Dessutom nu är typ hela mitt lag i finland och spelar EM och jag sitter och kollar på tråkiga OS-sändningar. Typ simmning. Förut kändes det helt okej att jag inte skulle åka med, asså jag var ju jävligt besviken och rätt bitter i början, men sen kändes det okej -tills nu.

Det jobbigaste är typ att jag känner att jag måste ta vara på den här sista veckan och göra roliga saker, men jag vet inte vad, och jag orkar inte. Den här sommaren har varit så konstig. Jag var inte på gotland första veckan som jag brukar, och har varit varje sommar sen jag var typ elva. Sen har jag liksom inte gjort något och veckorna har bara rullat iväg. Har varit på landet lite och i Åbo, annars ingenting.

Nu ska jag gå ut och se om gräset har vuxit, behöver klippa ihop lite pengar den här månaden med, får ju inget studiebidrag förens slutet av September. Hur ska det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0