Att fylla en bihåla

Häromdagen drack jag varm oboy med sprejgrädde. Det var gott, även om jag inte gillar grädde så mycket. Och så blev jag så mätt så jag ville typ magpumpas eller nåt.
  Iallafall, när jag sprejade ut grädden så slogs jag av en tanke: Tänk om man skulle stoppa den i näsan och spreja. Hur skulle det kännas? Och om man sprutade in jättemycket, skulle det då åka ner i typ halsen eller bihålorna eller nåt sånt?
   Jag vågade inte testa, med tanke på att det kanske skulle vara lite ohälsosamt att fylla upp sina bihålor med vispgrädde. Har iallafall hört att det är plågsamt att ha bihåleinflammation, så det här kan nog också vara rätt plågsamt. och även om det bara gick ner i halsen så skulle det nog inte det heller vara en angenäm upplevelse. 
  Det känns lite som en sån grej som skulle kunna testas i ett jackassavsnitt och det skulle inte förvåna mig om dom gjort det, men isåfall har jag missat det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0