Den här dagen är bra

Den här dagen är bra för:
1. Mitt sl-kort är tillbaka, det låg i skåpet hela tiden.
2. Jag fick inte ig på matteprovet
3. Jag fick vg på geografiprovet
4. Jag har köpt typ 3 julklappar idag
5. Det var ingen historialektion

Trots omständigheterna blev den här dagen rätt lyckad. Jag väljer att inte skriva dom negativa sakerna.
Fast en av dom är definitivt att alla, bara för att det är december nu, ska spela julmusik. I alla affärer och hemma .
Julmusik är alltid  jättehetsig och jobbig eller så är den obehagligt kristen.


(Helt irrelevant men ack så fin bild)

Kommentarer
Postat av: Martin Hall

Ja, då vände vindarna alltså...

2008-12-01 @ 20:35:12
URL: http://www.martinhallsblog.blogspot.com
Postat av: Tony

Nein, julmusik är jättekul! Och om ni har Anders är fan VG på geografi ganska fail xD

2008-12-16 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0