eremit

Nu har jag inte träffat folk, förutom familj och sånt på typ 2 dagar. Istället har jag kollat på massa filmer och typ läst.
Det känns rätt bra. I vanliga fall brukar jag bli lite hysterisk av att bara vara hemma.
Planerar inte att träffa folk innan Lördag. Då ska folk tydligen släpa mig på mellandagsrea.
Jag har 300kr som jag fick i julklapp att spendera på fina mellandagsreasaker. Resten av pengarna tog slut när jag köpte alla julklappar.

Sen så ska jag färga Alex hår nån dag. Och ge henne hennes tröja som vi gkömt typ 3 gånger nu.

Kommentarer
Postat av: Martin Hall

Tja.. då har väl lovet varit rätt bra hittills verkar det som...

2008-12-25 @ 22:50:41
URL: http://www.martinhallsblog.blogspot.com
Postat av: Tony

Daah, de senaste 2 dagarna har varit jul, ingenfan träffar kompisar då...:O

2008-12-26 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0