Hejdå jul

Den här julen har varit bra, men nu räcker det med jul.
Jag har väl gjort det mesta som bör göras under julen: Öppna massa paket, äta choklad, klä ut sig till svart ganster, inte träffa folk på massa dagar, kollat på harry potter 4 och dricka tomtelatte.
Nu vill jag plocka bort julpyntet (Det kommer nog tyvärr inte hända förens nån gång runt min födelsedag) och börja längta till våren.

Är dock inte taggad på att börja skolan igen. Jag försöker intala mig att vårterminen brukar vara trevligare, men är tveksam. Fast jag tror att den här terminen kan bli ganska soft. Loven kommer ganska tätt och Berlin en vecka.
Och så brukar det väl vara några små lovdagar o sånt?


Titta vad mysigt med vår! Då kan man plugga ute istället - mycket roligare.

Kommentarer
Postat av: Tony

Tookig, den här terminen kommer äga loss :D Och Berliin! <3 Vårterminen är ju genomsnitt typ en månad kortare än höst med tanke på alla lov och håltimmar. För att inte tala om hur vi är lediga de sista två "skolveckorna". Och hur sjukt najs det blir med vädret, längtar bara tillbaka till i våras när man bara kunde ligga på gräsmattan hela dagen.

2009-01-02 @ 01:55:49
Postat av: Partypelle

Jamen ja, det här låter ju alldeles föträffligt trevligt må jag säga. Jag kan ju säga att detta låter alldeles förträffligt. Ja, föträffligt trevligt. Alldeles... ja.. förträffligt..? sa jag det?



Ja asså.. som sagt. Alldesles förträffligt trevligt... låter det här... alldelses förträffligt.. ja som sagt. ... ja... nice alltså.



klart slut.

/Partypelle

2009-01-02 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0