Half the world away

Imorrn ska jag åka till Hannas landställe! Det ligger på någon ö, kommer inte ihåg vilken. Det blir mysigt, det får liksom bli substitut för Gotland.
  Sen direkt när jag kommer hem ska jag åka med laget till Finland o spela typ Nordic cup. Visst låter der flashigt? Jag har iaf aldrig varit i Finland, så det kan ju bli spännande. Vi ska åka Finlandsbåt och det blir nog intressant.
  Har åkt sån båt till Estland när några från min skola skulle dit och titta på dom fattiga barnen och ge dom leksaker och kläder. Det var skumt och vi åkte mest buss och hade fett kul, vilket antagligen inte var syftet med "välgörenhetsresan".
  Nu ska mina föräldrar åka och titta på porslin nånstanns, så jag tror jag ska med för annars måste jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0