Sniglar

Idag har det spöregnat hela dagen, och jag tycker om att vara ute när det regnar, så jag skulle jogga lite.
  Det är alltid mysigare att göra det när det regnar, för då blir det inte så jävla varmt och man blir blöt så man ser inte så svettig ut även om man är det och även om man såg svettig ut så skulle ingen veta för ingen är ute utom några hundägare och deras blöta hundar.
  Jag sprang alltså min vanliga runda och det kändes rätt bra i mitt dumma knä, tills helt plötsligt, när jag var så långt bort hemifrån som möjligt typ i mitten av slingan så börjar det göra ont som satan i knät o jag måste gå tillbaka och frysa ihjäl.
  Självklart låg det massa sniglar överallt på vägen som jag var tvungen att flytta till kanten. Det känns så taskigt att låta dom ligga där o vänta på att bli överkörda eller trampade. Fast jag flyttade inte dom utan skal, för dom är läskiga. Inte för att jag vill att dom ska dö, men min snällhet har faktiskt vissa begränsnigar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0