Tallrikar

Idag var jag med Mammi och Papi i Gustavsberg. Det är det som står på spolgrejen på toaletten. Där gör man saker av porslin, som toaletter och tallrikar.
Det var lite kul, mest för att det förutom porslin fanns massa söta presenter-tvålar-doftljus-och-andra-dumma-små-saker-affärer. Av sånt blir jag glad, särskillt när det är billigt! Därför köpte jag tre pyttesmåsmå skålar av plast för tio kr styck. Dom ska jag lägga små fina saker som halsband och hårspännen i. Dessutom köpte jag en affish med glassar på för 20 kr. Om kameran inte hade varit ett sånt problembarn hade jag visat.
  Porslinet var ju också gulligt. Jag gillar blommiga tallrikar. Men tro inte att jag är en sån duktig präktig person som samlar på tallrikar av nån speciell sort till min lilla servis "Som jag ska ha när jag flyttar hemifrån" Åhnej, när jag flyttar nånstanns ska jag äta ur lådan som micromaten ligger i.

Fina muggar däremot...särskillt om det är mumin på <3

Kommentarer
Postat av: kuki

mumin <3 :)

2008-07-14 @ 23:45:25
URL: http://lemorseetmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0