Lantlivets fröjder

Har varit på landet en vecka. Det är därför jag inte uppdarterat på en vecka. Inte för att jag skulle pallat göra det om jag var hemma, men ändå.
  Landet ligger typ bredvid Södertälje så det tar inte lång tid att åka dit, vilket är bra. Jessica sa nån gång att det inte gills som landet om man kan ta sig dit med sitt SL kort på mindre än en timme, men det är  landet.  Det finns flera tydliga saker som bevisar det:
 
-pizzerian  har snott sin logga från Hästens säng och ritat på ett horn så det blev en enhörning.
-vi har ingen dush, så man får vara äcklig eller duscha med en skum båtdush bakom ett plank
-det luktar gris
-alla grannar känner typ varandra och vet av någon anledning alltid vad jag gör (japp, storebror ser dig)

Det var väl kul på landet. Jag har ägnat mig åt smarta saker som att läsa böcker,  titta på hela tredje säsongen av OC på en mini-DVDspelare och måla en dörr och ett bord.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du måste ta ett kort på pizzerian nån gång! ;P

2008-07-07 @ 11:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0