Packa

Nu är jag hemma från Hannas landställe. Dom hade bin på sin tomt. Bina hjorde honung, och jag fick klappa en av dom som inte hade en gadd, för han var bara drottningbiets biatch, en drönare. Och så fick jag en burk med honung!
  Vi badade ganska mycket och paddlade, men jag hade hela tiden massor av 30solkräm så solen kunde inte cancerstråla mig, och jag kom hem lika vit som jag åkte dit.
  Bussresan hem var också spännande, och bussen gick ända till Solna där den stannade utanför tunnelbanan, vilket var perfekt!

Ikväll åker jag till Åbo! Så idag ska jag packa och tagga till lite, känner mig fett seg. Har ingen jättelust att packa upp landetgrejerna och sen packa igen. Jag har ingen aning om vad jag ska packa eller i vad. Dessutom oroar jag mig för mitt knä, som antagligen kommer börja krångla under typ första matchen. Jag ju inte har kunnat göra några störda övningar på ett tag. Ska göra några nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0