The Dark Knight

Såg the dark knight igår! Den var mycket bättre än den förra som jag tyckte var asseg.
  Jokern var mycket bättre och läskigare när han är helt trashy och äcklig än i dom gamla filmerna när han är fresh o fint sminkad. Och Heath Ledger gjorde det verkligen superbra. Filmen hade inte varit särskillt bra utan honom.
  
   Men Batman är ändå den töntigaste Superhjälten. Han har ju inte ens riktiga superkrafter utan är ju bara en bitter rik snubbe med för mycket fritid som vill hämnas sin familj. Dessutom är han aggro och läskig. Skurkarna är alltid mycket coolare än honom, (särskillt pingvinen) och hans tjejer dissar honom. 
 

Kommentarer
Postat av: Tony

Jag vet inte varför känner ren kärlek för din kommentar om Batman när jag inte håller med den överhuvudtaget då jag tycker att Batman är cool, men den var så fint skriven med många vackra adjektiv att den var omöjlig att inte älska!

2009-02-15 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0