Jag är din i alla lägen!

Nick Schröder ska inta ha sommarlovsmorgon i år!!! Det är jättesorgligt, det är typ nån krullig blondin som ska ha det. Jag tror att det är dendär Sandra som är tillsammans med Jimmy Jansson. Det är inte okej. 
  Jessica att Nick också ska vara med. Det är bättre, men ändå dåligt. Det innebär ju att Nick bara kommer att synas hälften så mycket som förra året. 
  
   Iofs brukar han sitta så underbart osmakligt nära kameran att inget av bakkgrunden syns, så Sandra lär inte synas.      Om hon kryper upp för nära däremot...uuuffgh.
  Jag såg på tv-trailern för pogrammet och hon sjöng hej hej sommar-låten. Om hon ska sjunga vinjetten varje dag så är min sommar förstörd. 
   Nu ska jag sitta på mitt rum med hej Monica på repeat jättelänge och sörja.

(Och om nån frågar vem fan Nick Schröder är så tänker jag inte prata med den personen på hela sommaren)

Kommentarer
Postat av: Jessica

fosterställning

2008-06-07 @ 15:56:41
Postat av: världens sexigaste man

Nick Schröder?

Vem fan e det? /Nikei

2008-06-10 @ 01:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0