Kläder

Min garderop håller på att spricka. Den är överfull. Det dumma är att jag bara använder typ hälften av kläderna. Men jag tycker om dom allihopa väldigt mycket.
  Jag har jättesvårt att skicka bort kläderna till typ myrorna. Det är så synd om alla kläderna på myrorna. Dom hänger tillsammans med jättekonstiga grejer och luktar gammalt. Lukten är det värsta, jag vill inte skicka bort mina kläder för att dom då kommer få den där konstiga lukten. Det luktar ju typ gammalt och skumt.
  Jag har däremot inga problem med att köpa kläder från myrorna och andra second hand affärer. Då räddar jag ju kläderna från den hemska lukten och från deras förra ägare som skickat bort dom. Det är bara det att mina kläder som jag lämnar där kanske hamnar hos nån dum person, eller kanske inte blir sålda alls och får hänga på myrorna i hela sitt liv tills någon slänger dom.

Därför har jag bestämt att jag ska ha en shoppingfri månad igen. Alltså för att min garderop är överfull och jag inte kan slänga ut något. Det innebär att jag inte ska köpa några kläder eller grejer, men får köpa typ fika och bio och sånna saker och presenter om någon fyller år eller så.
  Förra gången köpte jag inget i hela Februari. Nu ska jag inte köpa något under hela juni. (Det som är kvar av juni)

Och nu har jag skrivit det på bloggen så nu går det inte att bryta.
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hade inte vi typ en pakt att vi inte skulle köpa något under en månad, och sedan bröt du mot den? Yeah, I'm still upset, you know...



haha, gillade ditt inlägg om att dom säger stationerna på engelska :P

2008-06-11 @ 16:17:42
URL: http://josoofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0