Lasse och Timo

Jag var med Emma, hennes syrra Lisa och hennes kompis Clara i kungsträdgården. Timo Räisänen och Lasse Lindh skulle spela innan fotbollsmatchen började.
    Dom är typ deras största fans och har varit på så många skumma småspelningar och signeringar att Lasse Lindh kände igen Lisa och typ visste vad hon hette. Fatta vad illa.
   Själv har jag hört typ två låtar av Lasse Lindh och har en skiva med Timo som jag inte gillar för att han sjunger i falsett hela tiden, så jag följde mest med för att jag inte hade når bättre för mig, och för att se på matchen.
  Spelningen var en rätt rejäl flopp. Publiken bestod typ av massa spaniorer och PA's finest som inte hade en aning om vem fan Lasse Lindh var. Så det var ju typ fem personer som lyssnade - vi och en knäpp tant som tyckte det var råckenroll.
  Sen när dom skulle signera stog vi där själva och fick deras singlar gratis. Lasse Lindh var väldigt trevlig och signerade glatt armar och skivor.Timo däremot var lite smådivig och rätt bitter över att publiken hade varit så tråkig. Vad hade dom väntat sig? Det är ju inte direkt deras målgrupp som hänger i Kungsan och kollar på fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0