10 kr

Idag var jag och Sukke och badade på Eriksdalsbadet! Det var varmt och soligt men jag hade solkräm 30 så den dumma solen kunde inte bränna ihjäl mig.
  Innan var vi på hemköp och köpte äckligt vatten. Dom hade grovt extrapris på tamponger. OB för 10 kr per paket. väldigt billigt. Vi undrade om det var något mystiskt fel på dom men bestämde oss för att det måste ha kommit en ny version, Tampong 2.0 liksom, och att dom sålde ut dom gamla.  
  Det var mysigt att bada. Vi åt glass och försökte sänka en läskflaskekork (omöjligt, pga syremolekyler i plasten (sukke är geek)) Vi studerade även en tjock familj och ett lesbiskt par.

Imorgon hoppas jag på att bada igen när vi ska på utflykt med klassen och ha picknick. Innan ska jag träffa töntisarna och äta frukost på nåt cafe klockan nio. Det är nice men jag kommer att äta frukost innan också för annars hinner jag dö på tunnelbanan. Jag är alltid ashungrig på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack, töntisarna :p haha

2008-06-08 @ 23:27:13
URL: http://underbaralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0