Jätteinsekter

Jag har tråkigt. Det är så jobbigt att gå på gymnasiet, för då bor alla kompisar på så jävla dumma ställen överallt i stan. Om man ska träffas måste man åka o så tar det fett lång tid. Och ingen pallar åka till kista (se inlägget om blåa linjen) 
  I grundskolan var dert mycket lättare, ingen bodde längre bort än typ Husby och det tog max tio minuter att gå till nästan alla. (Utom vissa som dissade Rinkeby för Sandsborg, jag nämner inga namn;))

Det är alltså bekvämare att umgås med folk i Kista. Därför var jag på bio igår med en kistakompis på Filmstaden Kista som har bättre ljud än sergel. Vi såg The Mist.
  Den var en väldigt typisk Aliens-tar-över-jorden-och-en-grupp-människor-dör-en-efter-en-film. I den här filmen var människorna instängda i en matäffär med jätteinsekter utanför. Självklart svullnade människorna upp om dom blev bitna och självklart var allting väldigt amerikanskt.
  Den var bra, men jag fattar inte varför den fick så bra kritik. Sånna här filmer brukar inte få det. Cloverfield tyckte jag var väldigt lik den här, fast bättre och äckligare, men den fick jättedålig kritik. Jag kanske har dålig filmsmak.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Äsch, jag åker till Kista om du skulle fråga. Vafan ska man göra liksom?

2008-06-08 @ 01:10:55
Postat av: sukkee

hahahahhahahahaha bo i rinkeby själv då:P man kan inte ens ha en dörrmatta utanför dörren utan att den blir snodd :(

2008-06-19 @ 13:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0