SL-kort!!!!

 Den här dagen är dålig för att: (Observera att majoriteten är tunnelbanerelaterade)
1. MITT SL-KORT ÄR BORTA!

2. Det händer inget kul i helgen och om det skulle hända nåt så kan jag inte åka tunnelbana dit
3. Matteprovet gick dåligt

4. Alla medtrafikanter i t-banan bara knuffas och sätter sig på det yttersta sätet när tåget typ är fullt.
5. Snön är borta.

Den här dagen är bra för att:
1. Det fanns nybakat bröd när jag kom hem.
2.Jag är klar med en till julklapp.
3. Jag är med på 3 punkter på Jessicas glädjeämnen-lista
4. Det är bara 3 veckor kvar till lovet.
5. Det finns pankaka i kylen.


Det dåliga väger över (observera mängden versaler i listorna)

Nu ska jag åka och träna! (Med mammas sl-kort)

Åbo i sommras. Jag ser jätteknasig ut, och det finns inte ens nån boll i närheten.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Blir det inget imorrn då? :D svara på msn eller sms, pronto!

2008-11-28 @ 18:52:15
URL: http://jessicajohansson.blogg.se/
Postat av: sukkeee

stackars lilla påsen :(

2008-11-28 @ 21:52:52
URL: http://sukipuki.devote.se
Postat av: Partypelle

HAhaha

2009-01-03 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0