Söndag

Den här söndagen är ett jävla stressmoment. Jag ska plugga matte till provet imorn, träffa några kompisar och gå på träning ikväll. Det låter ju inte så  jobbigt, men det är typ det. Jag borde ha pluggat matte den här förmiddan, och då hade det kanske gått ihop, men nu vet jag inte om det gör det.

Det känns lite jobbigt med träningen, vi har ju haft nån form av avbrott för att tagga till sen i somras. Jag har typ inte taggat till, utan bara njutit av all tid jag fått över, och insett hur vardagen ser ut utan att åka till typ kärrtorp eller Farsta flera gånger i veckan. Det har varit jävligt nice. Själva spelet är ju jävligt kul, men träningarna i ösregn på en gräsplätt vid motorvägen i farsta är inte så upphetsande.

Matteprovet går väl säkert okej även om jag inte pluggar och jag skulle klara minst g, men det känns misslyckat att jag inte gör nåt när jag vet att jag skulle kunna..

Så nu stänger jag av datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0