Uppdatera

Har försummat den här fula bloggen ett par veckor. Men nu känner att jag börjar tagga till igen och måste uppdatera lite om vad som händer i mitt liv.

I onsdags kände jag ett behov av att göra något drastiskt, cutta edgen, så jag klippte en lugg. Den blev fett fin, men är lite jobbig när det är regningt ute eftersom att mitt hår gillar att krulla upp sig då.
Kände dock inte att det var så drastiskt, och alla säger att jag ser ut att vara typ tolv nu. Inte så gangsta.

Min ipod har gått sönder. Eller, displayen iaf. Den är typ spräckt på insidan och ser ut som miniräknare gör när man trycker på dom. Själva musiken funkar men det gå ju inte att navigera i menyerna så jag får lyssna på det jag råkar hamna på. Man kan säga att den nergraderats till en förvuxen ipod shuffle.
Känner att jag måste köpa en ny. Kanske ska köpa en tuff musikmobil istället. Fast jag tror det får bli att önska sig det i julklapp.

Den här veckan har jag varit på bio två gånger. Jag såg Wall-e och Vicky, Christina Barcelona.
Wall-e sög, varför tycker alla att den är så bra?  En skrothög med talfel är inte gulligt.

Jag har även lyckats försätta mig i en ekonomisk kris. Eller inte direkt kris, men jag har brännt en stor del av studiebidraget på för kort tid. Kan ha något att göra med mina biobesök, fika och en ny astuff batmantröja. (Inte för att batman på något sätt är tuff, tröjan är tuff med serierutor på, inte batman)

Det var väl typ det ni missat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0