10 min

Jag sprang lite på gångvägen nedanför fotbollsplanen, fram och tillbaka i typ 10 minuter. Fick ont i knät direkt, men jag sprang lite ändå för att inte ha gått ut onödan.
När jag kom in gjorde jag lite av dom dumma övningarna som naprapaten givit mig men som jag gav upp nån gång i sommras. Ska försöka göra dom varannan dag eller så nu, och se om dom verkligen inte fungerar eller om jag bara gjorde dom för lite förut.
Mina superduper-joggingskor har typ blivit platta. Jag köpte dom ändå i januari. Fast dom säger ju att man ska byta ofta, men dom kostade ju typ 1300 kr. Då får inte köpa något annat på en och en halv månad. 
 
Nu ska jag duscha och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0