Bilder från London

Jag tog inte så många bilder. Jag glömmer alltid bort att göra det. Pappa tog fler bilder, men mest på skyltar och sånt. Här är iallafall några fina bilder.




Ett ledset lejon med London eye i bakgrunden. Vi åkte inte den denhär gången, men har gjort det förut. Det är extremt tråkigt och det tar typ en halvtimme att åka runt.



Som sagt gillar pappa skyltar. Vi stal en skylt från hotellet, den är rätt fin. Den på bilden stog mitt i en fontän.



Pret <3 Varför kan det inte finnas i Sverige?



St James park. Der ut som typ landet eller nåt...



...och är fullt med fåglar



Ekorrarna i Hyde park är nästan det bästa med London. Jag gav den banan, som den tog och sprang upp i ett träd med.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Here we have the cocolate and here we have the moose! Roligt :P Jag vill också ha Pret i Sverige between. ;)

2008-09-03 @ 22:15:41
URL: http://jessicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0