COLDPLAY!!

Imorgon ska jag se dom! Dessvärre kostade biljetten 600 spänn. Men det gör inte så mycket nu, för det betalade jag någon gång i våras. Det hålet i min ekonomi har läkt, och nu är det bara det roliga kvar.
Jag räknar inte med att få någon bra pkats, för jag ska till optikern innan och kan inte komma astidigt. Fast det skulle jag nog ändå inte fått, för folk lär ju vara där redan nu och paxa platser utanför dörren.

Jag vet inte om jag kommer hinna hem imorrn mellan skolan och optikern. Det känns lite småjobbigt, för då måste jag släpa massa skit och vet inte riktigt när jag ska äta. Antar att jag får göra det mellan skolan och optikern.
 Nu ska jag äta!

Kommentarer
Postat av: Jessica

"henrico om The many sides of Åsa:



mycket fint utav åsa:P"



Kände att du ville veta att du hade beundrare. ;P Hans email innehöll lixom ett personnummer o han var 93a. Var stolt. :)

2008-09-17 @ 21:09:49
URL: http://jessicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0