En tysk!

Fick idag ett mystiskt samtal, och det tog ett tag innan jag insåg att det var min tyskalärare. Det var ju lite oväntat att han skulle ringa.
 Han ville säga att han fått pengar från någon fond och att vi skulle på utbyte till Berlin. Han var typ exhalterad och ville säga det till gruppen fort som fan och kunde inte vänta till lektionen imorrn.
Han har tydligen redan beställt biljetter så nu är det bestämt att jag kommer få bo hos en tysk familj i Berlin en vecka. Låter rätt läskigt, men ännu läskigare är att dom sen kommer komma hit, och att jag ska ha en tysk hemma.
Men ändå, fett kul att åka till Berlin! Dessutom får jag ju vara ledig från skolan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Yeay! skicka jättegärna musik, får se till att vara online samtidigt som du bara... eller så kan du mejla! :D jag kan ge dej en kram i belöning! ;)

2008-09-27 @ 22:37:57
URL: http://jessicajohansson.blogg.se/
Postat av: Tony

WTF JAG FICK INGET SAMTAL!? VAD HAR OLA EMOT MIG, ÄR HAN PEDOFILSEUPP HAN KOMMER EFTER DIG

2009-02-15 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0