Filmlista

Igår köpte jag ett jättefint anteckningsblock på Pocketshop. Jag visste inte vad jag skulle skriva i det först, men sen kom jag på en genial idé. Jag har skrivit en lista med alla domdär filmerna som folk pratar om som jag inte sett, och ska börja beta av dom imorrn. Då ska jag låna lite filmer av Josefin.

Snart kommer jag aldrig mer behöva nicka och le när folk pratar om dom är fantastiska filmer som typ alla sett. Fast det finns ju en liten risk att jag blir en sån nörd som har sett alla filmer folk pratar om och inte verkar ha något eget liv. Och så kanske ingen vill läsa min blogg längre om jag bara skriver om filmer. Fast jag brukar ju typ bara skriva om dom filmer jag vill gnälla på, så det kanske blir bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0