Helg!

Idag hade jag bara en lektion, men kom ändå inte hem innan 4 för jag gled runt i stan med Stålis och Jessica. Vi satt på bibloteket på Medborgarplatsen. Vi läste en fin bok om en tjej med en liten gubbe i örat som gjorde henne gravid. Den var asflummig.
 
Kom på att jag ätit minst en kexchoklad varje dag den här veckan. Tror jag har blivit lite sockerberoende igen, funderar på att ge mig själv ett godisförbud igen. Har gjort det ett antal gånger och det brukar gå ganska bra. Efter någon vecka brukar jag inte vara lika godissugen längre.
Det brukar vara typ samma när jag ger mig själv shoppingförbud, suget går över efter ett tag. Fast det behöver jag typ inte göra nu, för jag har ändå inga pengar.
Jag tror helt enkelt att jag ska lämna plånboken hemma när jag åker till skolan nästa vecka, för då kan jag varken köpa kexchoklad i selekta-apparaten eller nagellack och smågrejer på HM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0