jahapp

Jag har inte pallat skriva på helgen och idag. På helgen var det mest för att jag hade jättemycket plågsam mensvärk och var yr i huvudet och idag är det för att jag inte orkar. Inte för att jag inte har något att skriva om. Jag har massor av djupa tankar som jag skulle kunna skriva, men jag orkar inte formulera dom. Och så borde jag plugga istället, men jag orkar inte det heller.
Jag lånade en härlig bok av Jessica som heter Hey Dolly, idag har jag läst den istället. Den är underbart lätt att identifiera sig med, och det känns som att jag funnit en själsfrände. Dessutom är den lättläst och så tar den upp existentiella frågor i stil med: Om du fick ha en person, vem som helst, som vaxdocka hemma, vem skulle det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0