Min helg

Den här helgen har jag gjort typ tusen grejer. Jag har kollat på typ fyra filmer, varit med Sukke och Arthur, tränat spinning på friskis och städat min garderob. Dessutom har jag pluggat och klippt massa gräs.

  På fredagkvällen var det filmkväll hos Josie. Jag, Carro och Jessica var där, Stålis dissade.
  Vi tittade på Step up och Stick it. En dansfilm och en om gymnastik, rätt illa faktiskt. Men vi hade hysteriskt kul och man blev ju lite inspirerad, så om jag har otur kommer nog min egna lilla dansfilm dyka upp på youtube inom kort. Josie lyckades nämligen fånga det på film.
  Vägen hem var också kul. Roligast var när en snubbe tafsade Carro på foten. I Slussen dök århundradets kodak-moment upp när vi hade skiljts från Jessica som stog på andra perrongen. Jag och Carro i tåget, genom hålet i väggen.
Tur att Jessica har så pass bra mobilkamera. http://jessicajohansson.blogg.se







Kommentarer
Postat av: Jessica

1 megapixel... Det är fotografen som är bra ;P

2008-09-07 @ 23:39:17
URL: http://jessicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0