Skitdag

Det här var en jobbig dag. Den började med matte. Vi har äntligen fått en mattelärare som verkade helt okej. Mest för att han lät oss gå en kvart tidigare. 
När jag påpekade för Jessica att jag är oerhört snäll som länkade till hennes blogg igår så tackade hon med att mobba mig för att jag inte kan typ hantera HTML-grejs, så att länken var ful typ. 
På geografin håller vi bara på att hitta idiotgrejer i Atlas, vilket ger mig svår dödslängtan, och historialektionen skulle vi jobba med vårt tragiska grupparbete om kapprustningen under kalla kriget. Vår lärare tröttnade typ och gick hem. 

När jag äntligen fick gå hem så regnade  på vägen till tunnelbanan. Sånt där regn som är för lite för att inte gå ut, men tillräckligt mycket för att man ska bli äckelfuktig och att håret ska krulla sig och bli helt frissigt. 
I Kista spöregnade det, så jag tog en latte på wayne's medans jag väntade på att det skulle sluta. Jag insåg ganska snabbt att den var vidrig och slängde det mesta av den. 
Dessutom har jag svinont i knät. Jag antar att det är för att jag klippte gräs i 3 timmar med asdåliga skor igår. Men jag ville faktiskt inte klippa blött gräs i mina fina fotriktiga skor från löplabbet. 
Är så jävla trött på det där himla knät, det blir ju aldrig bra hur mycket jag än gör massa dumma övningar och går till dumma ortopeder och naprapater som säger tusen olika saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0