Rabatt

Nyss när jag försökte logga in här på bloggen så skrev jag hotmail.se. Sen blev jag skitirriterad när det inte gick att logga in. Varför gjorde jag det? Jag skriver ändå min mailadress typ 5 gånger om dagen!!!!1

Idag var jag med Alex och Stålis och kollade på massa fina kläder! Alex köpte upp halva Hm. Hon är duktig på att stimulera ekonomin..eller nåt.

Det är iaf roligt att handla med Alex, för hon är typ den enda som lyssna på mina brilljanta stiltips. Hon köpte en kjol, ett linne och fina underkläder. Jag är otroligt nöjd. Det var också kul att HM spammade med rabattkuponger så det blev typ massa rabatt.



Dagens ord: Rabatt
Ett ord som verkligen inte klingar vackert. Om man tänker på det för mycket blir det om möjligt ännu fulare.

Kommentarer
Postat av: Tony

Huuur kommer det sig att du skriver din mailadress 5 gånger om dagen? :S

2009-02-15 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0