Veckan so far

I måndags bestämde jag mig för att vara hurtig och skriva någon form av veckoplanering här. Jag har typ inte följt den alls, men det är ju tanken som räknas!  Och till er som har undrat över bilden i förra inlägget så kan jag meddela att det är jag och Louise!

Istället för att följa min planering har jag köpt massa saker. I går köpte jag nya jeans på HM! Dom  är exakt likadana som mina vanliga jeans men har annan färg.
Jag gillar dom, måste bara gå in dom lite. Brukar ju köpa jeans så att dom är helt sjukt tighta först eftersom att dom alltid töjs ut så jävla mycket. Stålis tyckte jag var sjuk när jag krigade mig i dom i provrummet, men om en vecka ska han få se!!! Då kommer dom va precis sådär perfekta som mina vanliga jeans är, och inte bli säckiga under rumpan!

Dessutom köpte jag nya skor! Eller, nej jag fick dom av Pappi!!! Dom är rosa och värsta söta, men dom har dessvärre orsakat mina hälar stor smärta idag.

Idag köpte jag en blå kjol på HM!!! Den är sjukt fin. Nu är pengarna slut.


Här är jag och Jessica när Tony skulle typ ställa in kameran för fotogrejen som var i samband med alla hjärtans dag. Visst är den stilig?

Kommentarer
Postat av: Martin Hall

Jättefin bild!

2009-02-18 @ 23:18:51
URL: http://www.martinhallsblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0