Öl

Jag och Dennis skulle ta en öl, därför promenerade vi runt halva stan för att hitta ett lämpligt ställe. Jag hade på mig fina skor så det gick inte snabbt.

Till slut hittade vi ett ställe som bara hade öl. Tydligen över 200 sorter. (Monks hette det)
Vi gick in och jag upptäckte att skolbiblotikareien från min gamla skola hade sadlat om rejält och jobbade där! Han var inte jätteentusiastisk över att jag kände igen honom, han var mer entusiastisk över att sälja superdyr öl till oss. Och över att få hålla föreläsning om olika öler.

Det är ju bra att han hittat sitt kall, för han verkade inte lycklig som biblotikarie.


 
Hade ingen relevant bild, men den här föreställer mig och Dennis. (Den är antagligen snodd från Josefin)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej ;)

2009-07-25 @ 11:16:36
URL: http://fashionforsalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0