Dansa

En stund funderade jag på att vidga mina vyer och gå på ett av friskis och svettis danspass. Jag går nästan bara på spinning, och det känns som att jag borde uttnytja kortet mer.
Jag var fett inställd på att gå dit imorgon. Då ploppade ett traumatiskt minne upp.
Dagen då jag gick på aerobics på friskis. Det var hemskt hemskt hemskt.

Massa prettotjejer med rosa "tränongstop" och tights som kunde alla dom avancerade movesen. Det krävde värsta motoriken, men var inte så ansträngande (folk var typ lika fräscha efter som innan)
Jag har typ aldrig varit så obekväm som då.

Jag har en känsla av att danspasset kan vara nåt liknande, bäst att undvika.


Dagens ord: Rövsaft
Tydligen någon form av kroppsvätska.

Kommentarer
Postat av: Martin Hall

Aj aj aj... traumatiska minnen, sånt är minsann inte kul!

Men ifall du bör utnyttja kortet mer... se bara ifall du kan hitta något annat att göra. Något borde du kunna komma på!

2009-03-19 @ 14:55:08
URL: http://www.martinhallsblog.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ki Box -.-



Men danspassen är ju skitkul, iallafall här. Tar också ganska mycket på motoriken men om man lyckas släppa loss så är det fett kul.

2009-03-19 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0