Sommaren

Senaste veckorna har ju tankarna om den kommande sommaren ploppat upp. Vad jag ska göra av den och så. Jag har i alla fall lagt upp en budget som går ut på att jag inte ska köpa nånting på hela våren. Iaf inga kläder.
Om jag klarar det någolunda bra så kommer jag ha lite pengar i sommar och därför inte behöva ägna mitt lov åt alltför mycket jobbande.

Just nu är det enda som är spikat peace and love festivalen. Jag ser fram emot det sjukt mycket! Det är massa människor som ska med och det kommer bli stört kul, och inte sjukt dyrt!


Förra skolavslutningen, vi ser typ små ut, och jag var fett blond :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

åsa! skriv mer på din blogg ja kollar varje dag o blir lika glad när du har skrivit som jag blir besviken när du inte har de!

2009-03-05 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0