lista




Beroende av:
Uppmärksamhet och olbas inhalator.

Vad får du oftast komplimanger för?:  Min batmantröja

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag har en life-size Rupert Grint hemma, jag snodde den själv. (Det är sant!)

Hur imponerar man på dig?:  Har rött hår.

Brukar du skratta för dig själv?: Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Jag ringer dig efter jag ätit! puss

Var bor du?: kista

Trivs du där?: lätt

Äger du några converse: 2 par likadana blommiga

Sprit, cider, vin eller öl: öl

Brukar du bli för full: inte brukar

Vad har du för mobil operatör: Comviq

Har du haft sex idag: nej

Hur svarar du i mobilen: Hallå, hej, eller hej de-e Åsa

Vem ringde du senast?: Niklas

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han pratade om att plugga matte.

Antal timmar sömn inatt: 8 kanske

Sov du ensam: Nä, med min feta katt

Brukar du komma i tid: Beror på till vad, oftast typ

När blev du fotad senast: I lördags.
Vad tycker du om fötter: mmmm, fötter

Vad saknar du: guldbyxor

Hade du en bra kväll igår: nej

Favoritdryck på morgonen: juice

Rakar du benen: ja, eller EPILERAR! De du

Är du blyg?: Bara ibland

Sysslar du med någon idrott: japp, hurtbulle är mitt andranamn
Det värsta du vet: När folk i sin blogg lägger upp en bild på senaste cosmo/veckorevyn/liknande och en kopp te/godis/annat ätbart och skriver om hur myyyysigt dom ska ha. VEM BRYR SIG?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja!

Är du nöjd med ditt liv: Jaa.

Är du bortskämd: Ja lite

Vad gör du i morgon: Skola

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag slösar inte, jag köper bara fina saker.

Vad längtar du till?: Nästa vecka

Har du bra vänner och äkta vänskap?: såklart

Vad använder du för shampoo?: John Frieda (dyyyrt)

Hur gammal är du: 18!!

Tycker du om någon just nu: ganska många

Du samlar på: Sockerpåsar från restauranger och kafer

Gröna eller röda äppeln: Rödgröna

Vilken tid gick du upp idag: runt tio

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, min nya stora fina säng.

Har du strumpor på dig nu: intersportstrumpor for life <3

Är det okej att gråta: yesyes

När grät du senast: igår

Bär du glasögon eller linser: Oftast linser, glasögon ibland, typ blind utan

Har du piercing: Inte ens hål i öronen. Funderar på att ta det..men pallar inte bestämma mig.

Vill du gifta dig: nej

Vill du ha barn: kanske

Solar du ofta: Brukar undvika solen, men har bestämt att det här ska bli sommaren då jag blir brun.

Är du bra på att laga mat: Billys

Är du flygrädd: Inte om jag inte tänker på det.

Hur vig är du: förut kunde jag gå ner i spagat o brygga och sånt.

Är du musikalisk?: Inte enligt min förra musiklärare, men hon är så ute och cyklar.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: magnum

Tror du på ett liv efter döden:

Tycker du om sushi: Nej äckligt

Vad äter du helst när du ser på film: granatäpple

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: nej, man blir rätt avtrubbad av att ha tandställning

Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon

Har du någon gång gråtit dej till sömns: nej, hur fan kan man somna när man gråter?
Biter du på naglarna: Nej river av dom

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Några gånger i veckan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bör nog ta bort den här :O Folk kommer gå och tro att du är normal!

2009-03-31 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0