VåffELDAGEN

Idag var det ju våffeldagen!
Det firade jag, Jessica, Alex, Josefin och Stålis med att äta våfflor. Ganska orginellt. Till våfflorna åt vi sylt grädde och glass.
Bara så ni vet!


Mina ögon har varit irriterade och linserna har krånglat senaste dagarna så jag har haft glasögon mer än jag brukar. Annars har jag bara det typ sista tio minuterna innan jag går och lägger mig och första 10 är jag vaknat.
Inte för att dom är galet fula, mer för att det är jobbigt att ha en grej i ansiktet hela tiden och för att man får ett fett begränsat synfält. Känns lite jobbigt dehära.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glasögon? Brukar du ha glasögon?

Hursomhelst.. man vänjer sig vid dem efter ett tag. Såvida de inte är obekväma och jobbiga - så tänker man inte så mycket på att man har på sig dem. Det brukar vara så... åtminstone ifall man bär dem relativt regelbundet. Annars kan det kännas lite sisådär, det är klart...

2009-03-26 @ 15:08:30
Postat av: Martin Hall

Det där var min kommentar förresten! Glömde tydligen att skriva namn... fel av mig!

2009-03-26 @ 15:09:26
URL: http://www.martinhallsblog.blogspot.com
Postat av: Jessica

Du är söt i glasögon också :P <3

2009-03-26 @ 22:58:04
URL: http://jessicajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0